REGULAMENTUL CONCURSULUI „Invitam Copiii Craiovei sa Impodobeasca Bradul cu Noi”
Publicat de: Centrul Comercial Auchan
acum 3 ani
ACTUL ADITIONAL 1 LA REGULAMENTUL CONCURSULUI
„Invitam Copiii Craiovei sa Impodobeasca Bradul cu Noi””
Regulamentul oficial al concursului „Invitam Copiii Craiovei sa Impodobeasca Bradul cu Noi” (numită în cele ce urmează „Concursul”) autentificat sub nr. 719/24.11.2020 de Biroul Individual Notarial PROBATIO din Bucuresti (numit în cele ce urmează „Regulamentul”) se modifica dupa cum urmeaza:
SECŢIUNEA 3. DREPT DE PARTICIPARE
3.1. La aceast Concurs pot participa doar persoane fizice, părinti (cu vârsta de minimum 18 ani împliniţi până la data începerii concursului (26 noiembrie 2020), cu copii (cu vârsta cuprinsa intre 3-14 ani împliniţi până la data începerii concursului (26 noiembrie 2020), cetăţeni romani, cu domiciliul stabil în România, care au adresa de mail si care acceptă condiţiile prezentului regulament. Desi este un concurs pentru copii, pentru inscrierea la acesta este nevoie de un tutore sau un parinte al copilului. Ulterioarele referinte legate de varsta, din acest regulament, vor fi facute strict la parintele/tutorele care se inscrie in concurs.
SECŢIUNEA 4. MECANISMUL PARTICIPĂRII LA CONCURS
4.1. Pentru a participa la Concurs participantii care indeplinesc conditiile de participare, mentionate in Sectiunea 3 - „DREPTUL DE PARTICIPARE” din prezentul Regulament Oficial, trebuie sa respecte urmatorul mecanism:
4.1.2. sa faca o poza decoratiunii realizate de dansii, cand aceasta este asezata pe bradul din galeria comerciala, pe care sa o trimita printr-un mail la adresa: promotii@touchcommunications.ro; alaturi de poza persoana trebuie sa trimita numele, prenumele si numarul de telefon, astfel incat sa o putem contacta in caz de castig;
4.8. Participantii inscrisi in Concurs declara si garanteaza ca inteleg si accepta faptul ca, toate email-urile trimise trebuie sa raspunda strict mecanismului de concurs propus, nu trebuie sa fie obscene sau indecente (inclusiv si nelimitandu-se la referiri la nuditate, pornografie sau vulgaritate), nu trebuie sa fie contrare conduitei morale, nu trebuie sa contina detalii defaimatoare, cuvinte sau simboluri care sunt jignitoare in general sau in mod direct pentru persoane de o anumita rasa, entitate, religie, orientare sexuala sau grup socio-economic, nu trebuie sa contina referiri la minori. Email-urile nu trebuie sa contina amenintari catre orice terta persoana, loc, afacere sau grup, nu trebuie sa lezeze intimitatea, dreptul la viata privata si/sau alte drepturi ale oricarei terte persoane, inclusiv ale minorilor (persoane cu varsta sub 18 ani), firmelor sau entitatilor si nu trebuie sa incalce in niciun alt mod legile si reglementarile aplicabile. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modera si anula orice inscriere/participare la concurs asupra careia planeaza suspiciuni de falsitate sau de nerespectare a prevederilor prezentului Regulament Oficial, sau pe care acesta nu le considera potrivite/ decente.
4.10. Pentru fiecare accesare a platformei de mail, utilizatorul va suporta costul accesului la internet, tarif stabilit de furnizorul propriu al serviciului de internet, indiferent de modalitatea de accesare sau de instrumentul prin intermediul caruia acceseaza Internetul.
CEETRUS ROMÂNIA S.R.L. (ORGANIZATORUL)
S.C. TOUCH COMMUNICATIONS S.R.L. (AGENTIE)
Prin Alexandru Filip
REGULAMENTUL CONCURSULUI
„Invitam Copiii Craiovei sa Impodobeasca Bradul cu Noi”
SECȚIUNEA 1. ORGANIZATORUL CONCURSULUI
1.1. Concursul “Invitam Copiii Craiovei sa Impodobeasca Bradul cu Noi” („Concursul”), este oraganizat de CEETRUS Romania S.R.L., cu sediul social in Bulevardul Iancu de Hunedoara, nr 48, etaj 14, sector 1, București, Romania, număr de înregistrare la Registrul Comerţului: J40/14883/2007, cod unic de înregistrare RO22217990, denumita in cele ce urmeaza („Organizatorul”),
1.2. Concursul se va derula cu respectarea prevederilor prezentului regulament care este obligatoriu pentru toți participanții. Organizatorul îşi rezervă dreptul de a modifica prezentul regulament sau de a prelungi perioada concursului pe parcursul derulării acestuia, dar nu înainte de a modifica prezentul regulament şi de a anunţa acest lucru public prin accesarea website-ului Centrului Comercial Auchan Craiovita https://centrulcomercialauchan.ro/auchan-craiova.
1.3. Orice modificare adusă prezentului regulament va face obiectul unui act adiţional. Atât regulamentul, cât şi eventualele acte adiţionale prin care va fi modificat vor fi disponibile în mod gratuit oricărei persoane interesate şi se vor găsi la sediul Organizatorului, putând fi obţinute ca urmare a transmiterii unei solicitări scrise datate şi semnate sau în format electronic prin accesarea website-ului Centrului Comercial Auchan Craiovita https://centrulcomercialauchan.ro/auchan-craiova.
1.4. Nicio modificare nu poate produce efecte retroactive şi toţi participanţii înregistraţi până la momentul modificării vor beneficia de drepturile deja obţinute. Orice astfel de modificare adusă, inclusiv prelungirea sau reducerea duratei Concursului, va fi supusă procedurii de autentificare de către un notar public şi va face parte integrantă din Regulament. Modificările produc efecte în termen de o zi de la data autentificării actului adiţional.
1.5. Concursul se va desfăşura prin intermediul agenției de publicitate Touch Communications S.R.L., persoană juridică română cu sediul în Bucuresti, str. Siriului nr. 22-26, sector 1, Bucuresti înregistrată la Registrul Comertului sub nr. J40/6196/2015, având cod unic de înregistrare RO34551632. („Agentia”),
SECŢIUNEA 2. DURATA CONCURSULUI ŞI ARIA DE DESFĂŞURARE
Concursul este organizat şi se desfăşoară în perioada: 26 noiembrie (15:00) - 16 decembrie 2020 (23:59) în conformitate cu prevederile prezentului regulament, pe pagina de Facebook a centrului Comercial Auchan Craiovita https://www.facebook.com/CentrulComercialAuchanCraiovita/ .
SECŢIUNEA 3. DREPT DE PARTICIPARE
3.1. La aceast Concurs pot participa doar persoane fizice, părinti (cu vârsta de minimum 18 ani împliniţi până la data începerii concursului (26 noiembrie 2020), cu copii (cu vârsta cuprinsa intre 3-14 ani împliniţi până la data începerii concursului (26 noiembrie 2020), cetăţeni romani, cu domiciliul stabil în România, care au pagina publica de Facebook persoanală (parintele/tutorele) si care acceptă condiţiile prezentului regulament. Desi este un concurs pentru copii, pentru inscrierea la acesta este nevoie de un tutore sau un parinte al copilului. Ulterioarele referinte legate de varsta, din acest regulament, vor fi facute strict la parintele/tutorele care se inscrie in concurs.
3.2. Nu pot participa la aceasta concurs angajati ai Ceetrus Romania S.R.L., ai agentiei de marketing Touch Communications SRL, Biroul Individual Notarial Probatio, Floraria Rhapsody, agentia de digital Dade Media Cons SRL si ai platformei de colectare a comentariilor de pe Facebook (pentru certificarea faptelor la extragerea electronica), sotii, sotiile si rudele de gradul intai (parinti, copii) ale angajatilor companiilor anterior mentionate.
3.3. În cazul în care câştigătorul premiului este o persoană lipsită de capacitate de exerciţiu, aceasta este îndreptăţită să intre în posesia premiului numai prin intermediul tutorelui, incluzând semnarea de către tutore a unei declaraţii, dacă este cazul, potrivit legii, prin care Organizatorul este absolvit de orice răspundere decurgând din acordarea premiului respectiv, precum şi de plată oricăror daune sau pretenţii de orice natură, legate de premiul şi de participarea persoanei respective la acest concurs.
SECŢIUNEA 4. MECANISMUL PARTICIPĂRII LA CONCURS
4.1. Pentru a participa la Concurs participantii care indeplinesc conditiile de participare, mentionate in Sectiunea 3 - „DREPTUL DE PARTICIPARE” din prezentul Regulament Oficial, trebuie sa respecte urmatorul mecanism:
4.1.1. sa faca cumparaturi de minimum 49 de lei de la oricare dintre magazinele prezente in galeria Centrului Comercial Auchan Craiovita, in afara hipermarket-ului Auchan;
4.1.2. sa vina cu bonul fiscal la Floraria Rhapsody (https://centrulcomercialauchan.ro/auchan-craiova/magazine/floraria-ceainarie-rhapsody ) de pe galerie, sa prezinte bonul fiscal de cumparaturi, cu valoare minima de 49 de lei angajatilor de la florarie si datele necesare inscrierii in concurs (nume, prenume, numar de telefon, valoare bon, magazinul din care s-a facut achizitia, numarul bonului fiscal si data la care s-a facut achizitia), pentru a primi un kit cu produse dedicate realizarii unei decoratiuni de Craciun;
4.1.3. sa realizeze acasa o decoratiune de Craciun, alaturi de copilul sau, pe care sa o aduca inapoi in Centrul Comercial Auchan Craiovita si sa o aseze in bradul prezent pe galerie;
4.1.4. sa faca o poza decoratiunii realizate de dansii, cand aceasta este asezata pe bradul din galeria comerciala, pe care sa o incarce intr-un comentariu la postarea dedicata concursului de pe pagina de Facebook a Centrului Comercial Auchan Craiovita https://www.facebook.com/CentrulComercialAuchanCraiovita/ ;
4.1.5. sa se inscrie la campania „Castiga de 3 x daruri de sarbatori din toamna pana-n iarna”, organizata de Ceetrus Romania S.R.L. conform regulamentului la campania respectiva, prezent pe website-ul Centrului Comercial Auchan Craiovita: https://3xdaruridesarbatori.cca.ro/documents/Regulament_autentificat.pdf
4.2. Persoanele care vor participa la concurs vor fi denumite in continuare drept “Participanti”. Acestia pot participa cu un singur comentariu dat la postarea concursului, cu o fotografie a decoratiunii realizate din materialele din kit-ul primit de la florarie si asezata in bradul de pe galeria centrului. Participantii pot lua un singur kit de persoana/familie de la florarie, pentru realizarea decoratiunii.
4.3. Numarul kit-urilor oferite de catre floraria Rhapsody este de 40, in perioda comunicata in sectiunea 2. In cazul in care acestea se termina mai curand decat data comunicata, floraria nu dispupne de alte kit-uri. Daca dupa finalizarea concursului floraria ramane cu kit-uri, acestea vor intra in posesia Organizatorului.
4.4. Pentru a avea sanse de a castiga mai multe premii, participantii trebuie sa se inscrie separat la campania ”Castiga de 3 ori daruri de sarbatori din toamna pana-n iarna”, conform detaliilor de la articolul 4.1.5.
4.5. Toate comentariile care respecta pasii descrisi la punctul 4.2 vor intra in tragerea la sorti descrisa la art. 5.4. pentru acordarea premiului descris la art. 5.1.
4.6. In cazul in care sunt asezate in brad alte decoratiuni, decat cele realizate cu materialele oferite de catre florarie si sunt incarcate comentarii cu alte decoratiuni, decat cele realizate cu materialele oferite de catre florarie, acestea nu vor fi luate in considerare pentru concurs.
4.7. Doar participantii care au 18 ani impliniti la data inceperii concursului vor fi luati in considerare pentru acordarea premiilor acestui concurs.
4.8. Participantii inscrisi in Concurs declara si garanteaza ca inteleg si accepta faptul ca, toate comentariile incarcate trebuie sa raspunda strict mecanismului de concurs propus, nu trebuie sa fie obscene sau indecente (inclusiv si nelimitandu-se la referiri la nuditate, pornografie sau vulgaritate), nu trebuie sa fie contrare conduitei morale, nu trebuie sa contina detalii defaimatoare, cuvinte sau simboluri care sunt jignitoare in general sau in mod direct pentru persoane de o anumita rasa, entitate, religie, orientare sexuala sau grup socio-economic, nu trebuie sa contina referiri la minori. Comentariile nu trebuie sa contina amenintari catre orice terta persoana, loc, afacere sau grup, nu trebuie sa lezeze intimitatea, dreptul la viata privata si/sau alte drepturi ale oricarei terte persoane, inclusiv ale minorilor (persoane cu varsta sub 18 ani), firmelor sau entitatilor si nu trebuie sa incalce in niciun alt mod legile si reglementarile aplicabile. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modera si anula orice inscriere/participare la concurs asupra careia planeaza suspiciuni de falsitate sau de nerespectare a prevederilor prezentului Regulament Oficial, sau pe care acesta nu le considera potrivite/ decente.
4.9. Prin inscriere, participantii la concurs admit ca au luat la cunostinta prevederile prezentului Regulament Oficial, de mecanica participarii la concurs, au inteles-o si accepta faptul ca toate comentariile inscrise in concurs vor fi facute publice si vor aparea la comun alaturi de informatiile publice personale din cadrul platformei Facebook pe pagina de Facebook a Centrului Comercial Auchan Craiovita enumerat in sectiunea 2.
4.10. Pentru fiecare accesare a platformei Facebook, utilizatorul va suporta costul accesului la internet, tarif stabilit de furnizorul propriu al serviciului de internet, indiferent de modalitatea de accesare sau de instrumentul prin intermediul caruia acceseaza Internetul.
SECŢIUNEA 5. PREMIILE OFERITE ÎN CONCURS
5.1. In cadrul Concursului se vor acorda, prin tragere la sorti urmatoarele premii:
• 1 premiu ( 1 premiu/inscriere in consursul de pe pagina de Facebook a Cetrului Comercial) dupa cum urmeaza: 1 tableta Tableta Lenovo Tab M7 TB-7305F, Mediatek MT8321 Quad Core, 7inch, 16GB, Wi-Fi, Bt, Android Pie, in valoare de 449 lei cu TVA;
• Alte premii sunt detaliate in campania „Castiga de 3 x daruri de serbatori din toamna pana-n iarna”, conform regulamentului din articolul 4.1.5.
5.2. Castigatorul tabletei v-a primi premiul prin intermediul predarii personale la adresa centrelului comercial participant, in termen de 21 zile lucratoare de la data validarii finale. Castigatorului i se va solicita să semneze un proces-verbal de predare-primire, conform modelului din Anexa 1 la prezentul regulament.
5.3. Castigatorii premiilor oferite in cadrul acestui concurs nu au posibilitatea de a pretinde schimbarea acestora cu alte bunuri si/sau servicii sau sa solicite contravaloarea in bani a premiului castigat.
5.4. Procedura de acordare a premiilor in concurs :
1. Premiile vor fi acordate prin extragere, ce va avea loc prin mijloace electronice, pe site-ul www.random.org. Extragerea va avea loc pana la data de 15.01.2021. Extragerea se va face in prezenta unei comisii formate din reprezentanti ai agentiei si a unui notar public.
2. Ulterior extragerii potentialului castigator, pentru premiul ce consta intr-o tableta, vor fi extrase câte 2 rezerve.
Alte detalii referitoare la premiile acordate:
5.5 Daca in timpul concursului nu se inscrie niciun participant ori se inscriu mai putini participanti decat numarul premiilor, atunci premiile concursului ramase neatribuite vor ramane la dispozitia Organizatorului.
5.6. Premiile se acorda si se pun in posesie doar in cadrul acestui concurs, doar pe teritoriul Romaniei.
5.7. Un participant are dreptul de a castiga cel mult 4 premii in cadrul concursului conform sectiunii 4.
5.8. Numele castigatorului validat va fi publicat pe pagina de Facebook a Centrului Comercial Auchan Craiovita, pana la data de 30.01.2021.
SECŢIUNEA 6. REVENDICAREA, VALIDAREA ŞI ACORDAREA PREMIILOR
6.1. Organizatorul va anunta castigatorii dupa publicarea acestora. Contactarea se va face printr-un apel telefonic. Daca potentialul castigator nu raspunde, i se va lasa un sms, in cazul in care acesta nu raspunde in maximum 2 zile lucratoare, se va trece la validarea rezervei, in ordinea in care au fost extrase.
6.2. Participarea persoanelor minore (care nu au 18 ani impliniti de la data inceperii concursului) este interzisa. In cazul in care unul dintre castigatorii desemnati se adevereste a fi minor, acesta va fi invalidat si se va apela la rezerve.
6.3. Prin transmiterea datelor cu caracter personal angajatilor de la florarie, participantul isi da acordul pentru colectarea, prelucrarea si introducerea in baza de date a Organizatorului prin Imputernicit, a datelor personale ce urmeaza a fi comunicate de catre castigatori in vederea atribuirii premiului. Acordul privind colectarea si prelucrarea datelor cu caracter personal sunt esentiale pentru validarea castigatorului si atribuirea premiului, lipsa acordului ducand la invalidarea castigatorului.
6.4. Participantii trebuie sa pastreze bonurile fiscale cu care au ridicat kit-urile, pentru validarea potentialului castig. In cazul in care potentialul castigator nu mai dispune de bonulul fiscal, atunci se va apela la rezerva.
6.5. Pentru acuratetea informatiilor si ulterioare verificari, toate comunicarile ce se vor derula intre Agentie/Organizator si castigatori vor fi inregistrate si stocate, atat mesajele cat si eventualele convorbiri telefonice.
6.6. In cazul in care procedurile de revendicare electronica si telefonica decurg corespunzator, participantul poate fi considerat castigator final si are dreptul sa intre in posesia premiului.
6.7. In situatiile in care: a. castigatorul furnizeaza la florarie informatii incomplete sau eronate; sau b. castigatorul nu revendica premiul (nu raspunde la telefon) in termenul acordat; sau c. castigatorul nu indeplineste orice alta conditie impusa de prezentul Regulament Oficial, inclusiv conditia ca participantul sa aiba varsta de minim 18 ani, varsta implinita la data inceperii Concursului, premiul acestuia va fi invalidat. In caz de invalidare, Organizatorul isi rezerva dreptul de a oferi premiul participantilor desemnati ca si rezerve, in ordinea in care au fost desemnati in lista de rezerve. In cazul in care nici rezervele nu indeplinesc conditiile prezentului Regulament Oficial, premiul va ramane la dispozitia Organizatorului.
6.8. Organizatorul si Agentia nu isi asuma nicio raspundere si nu vor fi parte in litigiile referitoare la disputarea dreptului de autor asupra imaginilor si/sau textelor incarcate de catre participanti in cadrul Concursului in conformitate cu mecanismul descris in prezentul Regulament Oficial. Existenta vreunui litigiu referitor la dreptul de autor asupra imaginilor nu va influenta acordarea premiului de catre Organizator Participantului declarat castigator in conformitate cu prevederile prezentului Regulament Oficial.
6.9. Prin participarea la Concurs, Participantii si, dupa caz, parintele/tutorele legal, sunt de acord si se obliga sa respecte si sa se conformeze tuturor cerintelor si conditiilor impuse de Organizator prin prezentul Regulament Oficial, nerespectarea acestora atragand raspunderea personala a participantilor.
6.10. Organizatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru:
- Înregistrările/comentariile pe altă pagină decât pe pagina de Facebook a Centrului Comercial Auchan Craiovita, detaliat in sectiunea 2 a acestui regulament.
- Înregistrările/comentariile la o altă postare decât cea care anunță concursul;
- Înregistrările/comentariile trimise în afara perioadei concursului aşa cum aceasta este prevăzuta în prezentul Regulament;
- Eventualele dispute legate de drepturile asupra conturilor de Facebook de pe care s-au înregistrat participanţii la concursul organizat pe Facebook; premiul va fi acordat persoanei care îşi declară datele de contact şi face dovada validităţii datelor declarate;
- Blocarea contului de Facebook a participantului;
- Erori în datele furnizate de către câştigători sau lipsa de acurateţe a datelor de contact nu atrage răspunderea Organizatorilor, fiind în responsabilitatea exclusivă a participanţilor. Ca atare aceştia nu au nici un fel de obligaţie în cazul furnizării de către participanţi a unor date eronate, incomplete sau incorecte care au dus la imposibilitatea trimiterii în condiţii normale a premiului sau la imposibilitatea identificării unui câştigator;
- Organizatorii nu vor fi responsabili pentru întârzierile de inmanare a premiului, ce nu tin de dansii.
- Erori cauzate de folosirea incorectă a computerului personal de către participant (întreruperea sursei electrice a computerului, erori date de sistemul de operare instalat pe computer, erori date de virusarea sistemului de operare al computerului, erori date de folosirea cu rea voinţă a tehnologiei de către participant în scopul de a manipula rezultatele concursului);
- Erori tehnice independente de vointa Organizatorului si care se cauzeaza furnizorilor de internet;
- Defectiuni tehnice ale furnizorului de servicii de Internet sau ale platformei Facebook;
- Intreruperile/disfunctionalitatile neanuntate ale serviciului de internet de catre furnizorii de internet sau blocarea accesului datorita aglomerarii pe perioadele de trafic intens;
- Eventualele cheltuieli suplimentare suportate de catre Participanti in legatura cu participarea lor la acest concurs;
- Reclamatiile referitoare la premiul castigat, ulterioare momentului semnarii procesului verbal de predare-primire nu vor fi luate in considerare de catre Organizator;
- Calitatea premiilor (vicii ascunse).
- Imposibilitatea unui castigator de a intra in posesia premiului sau de a beneficia de premiul respectiv, din motive ce nu depind de Organizator.
SECŢIUNEA 7. TAXE ŞI IMPOZITE
7.1. Organizatorul se obliga sa calculeze, sa retina si sa vireze impozitul datorat pentru premiile acordate câstigatorilor în conformitate cu legislatia în vigoare privind impozitul pe venit, orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura, în legatura cu premiul sau cu intrarea in posesie a acestuia, fiind în sarcina exclusiva a câstigatorului.
7.2. Organizatorul Concursului nu este raspunzator de plata altor taxe sau a altor obligatii financiare/fiscale legate de premiul oferit, acestea fiind în sarcina persoanei câstigatoare, cu exceptia impozitului datorat conform prevederilor cuprinse în Titlul IV – Impozitul pe venit din Codul Fiscal din 2015, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru veniturile în bani obtinute din campanii promotionale, impozit pe care Organizatorul se obliga sa-l calculeze, retina si vireze conform legislatiei aplicabile.
SECȚIUNEA 8. REGULAMENTUL CONCURSULUI
8.1. Regulamentul oficial al concursului, precum si eventualele sale acte aditionale modificatoare este disponibil gratuit oricarui solicitant pe intreaga durata a concursului, in oricare dintre urmatoarele modalitati:
- Pe website-ul Centrului Comercial enumerat in sectiunea 1;
- prin cerere scrisa semnata si datata adresata catre Ceetrus România S.R.L., bd. Iancu de Hunedoara, nr. 48, sector 1, Bucuresti, cod postal 011745.
8.2. Participarea la acest concurs implica obligativitatea respectarii tuturor prevederilor prezentului Regulament.
8.3. Prin participarea la acest concurs, participantii declara ca au luat la cunostinta, inteleg, respecta si se conformează tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului Regulament pe care le accepta ca atare.
8.4. Conform regulamentului Facebook, trebuie sa mentionam ca aceasta actiune promotionala nu este in niciun fel sponsorizata, administrata sau asociata cu platforma Facebook, Inc. Prin inscriere la aceast concurs, participantii confirma ca au implinit varsta de cel putin 18 ani, absolva Facebook de responsabilitate si sunt de acord cu termenii si conditiile de utilizare Facebook.
8.5. Participarea la acest concurs presupune cunoaşterea şi acceptarea integrală, expresă şi neechivocă a prezentului Regulament.
8.6. Participantii care au pierdut calitatea de potentiali castigatori sau de castigatori, nu au dreptul sa solicite prin niciun alt mijloc atribuirea de premii.
8.7. Eventualele contestatii vor fi luate in considerare pe perioada concursului si pana la data de 20.05.2020. Orice contestatii facute sau sosite dupa aceasta data nu vor fi luate in considerare. Contestatiile pot fi trimise in scris catre sediul agentiei - Bucuresti, Sector 1, Str. Siriului, nr. 22-26, sau pe email la adresa promotii@touchcommunications.ro.
8.8. Prezentul Regulament a fost redactat cu respectarea prevederilor Ordonantei de Guvern nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, cu modificarile si completarile ulterioare.
SECŢIUNEA 9. LITIGII
Eventualele litigii apărute între Organizator și participanții la prezentul concurs se vor rezolva pe cale amiabilă sau în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești române competente.
SECŢIUNEA 10. PRELUCRAREA ŞI PROTECŢIA DATELOR PERSONALE
10.1. Prin prezentul Regulament Oficial, Organizatorul si societatile implicate in organizarea Concursului se obliga sa respecte prevederile:
• REGULAMENTULUI (UE) 2016/679 AL PARLAMENTULUI EUROPEAN ȘI AL CONSILIULUI din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor, in continuare „GDPR”);
• Ordonantei de Guvern nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, asa cum a fost ulterior modificata prin Legea nr. 650/2002;
• Legii 227/2015 privind Codul Fiscal cu modificarile si completarile ulterioare;
• Codului Civil roman, precum si a tuturor actelor normative in vigoare care se aplica derularii acestei campanii.
10.2. Prin înscrierea in Concurs, Participanții sunt de acord cu toate prevederile Regulamentului si se obliga sa le respecte ca atare, intelegand pe deplin toate efectele acestora. Drept urmare, în cazul în care vor caștiga, participantii accepta ca, pentru indeplinirea de catre Organizator a obligatiilor impuse de art. 42, alin. (2) din Ordonanta de Guvern nr. 99/2000, numele acestora si premiul castigat vor fi facute publice in conditiile mentionate mai sus in prezentul Regulament. Aceste informatii vor fi mentinute atata vreme cat este necesar pentru ca participantii sa formuleze contestatii, in conditiile art. 18.6 de mai sus, insa nu mai mult de data de 15.07.2019.
10.3. Inscrierea in Concurs, derularea si efectele acesteia implica colectarea si prelucrarea de date cu caracter personal. Datele personale care se colecteaza sunt: nume, prenume, nationalitate, varsta, nr. de telefon, semnatura (pentru semnarea procesului verbal de predare-primire premiu), .
10.4. Prin inscrierea si participarea in acest concurs, persoana care este desemnata si validata ca si castigatoare a unui premiu a carui valoare depaseste suma de 600 lei (suma prag prevazuta la art. 110 alin. 4 litera a) din Codul Fiscal din 2015) are la cunostinta faptul ca trebuie sa prezinte Organizatorului informatii corecte si reale referitoare la numele si prenumele sau, cat si CNP-ul (codul numeric personal), intocmai cum apar acestea in actul de identitate. Prezentarea acestor informatii este imperativa pentru ca Organizatorul sa poata respecta obligatiile impuse de Codul Fiscal, si anume calcularea, retinerea si plata impozitului pe venitul din premii obtinut de castigator. Ca atare, Organizatorul va retine, pentru scopul mentionat anterior, cat si pentru evidentele sale contabile, datele transmise (nume, prenume si CNP) pe o durata care nu va depasi termenele impuse de legislatia in vigoare, respectiv 10 ani de la data incheierii exercitiului financiar in cursul caruia au fost intocmite.
10.5. Operatorul datelor personale (denumit in continuare „Operatorul”) enumerate la punctele 10.3. si 10.4. de mai sus este Organizatorul Concursului, CEETRUS ROMANIA S.R.L. .
Operatorul colecteaza si prelucreaza aceste date prin intermediul imputernicitului sau (denumit in continuare „Imputernicit”), TOUCH COMMUNICATIONS S.R.L. .
10.6. Scopul colectarii si prelucrarii datelor personale mentionate la punctele 10.3. si 10.4. de mai sus il reprezinta: inscrierea in Concurs, derularea Concursului, validarea castigatorului si atribuirea premiului, inmanarea premiului (direct sau prin curier rapid), beneficierea de premiul castigat, solutionarea eventualelor reclamatii referitoare la derularea Concursului, formulate conform prevederilor din prezentul Regulament, precum si indeplinirea de catre Organizator si Imputernictul sau a obligatiilor prevazute de legislatia in vigoare.
10.7. Temeiul juridic al colectarii si prelucrarii datelor personale mentionate la punctele 10.3. si 10.4. de mai sus il constituie campania de comunicare adresata de catre Organizator publicului larg, acceptata de catre participanti prin inscrierea voluntara, iar temeiul legal il reprezinta art. 6 alin. (1), literele a), b) si c) din GDPR.
10.8. In afara de Operator, prin Imputernicit, categoriile de destinatari ai datelor cu caracter personal colectate in virtutea Concursului sunt: Floraria Rhapsody (preluarea Kit-ului pe baza bonului fiscal), Biroul Individual Notarial Probatio (pentru certificarea faptelor la extragerea electronica), agentia de media Dade Media Cons SRL si platforma de colectare a comentariilor de pe Facebook (pentru baza de date premergatoare extragerii).
10.9. De asemenea, in virtutea art. 13, alin. (2) din GDPR, participantii sunt informati ca:
a) Datele colectate in virtutea prezentului Concurs sunt stocate de catre Operator pentru o perioada care nu va depasi prevederile impuse de legislatia in domeniu, lunadu-se ca reper maxim termenul general de prescriptie de 3 ani (art. 2.517 Cod Civil), iar in cazul datelor necesare pentru evidentele contabile, 10 ani de la data incheierii exercitiului financiar in cursul caruia au fost intocmite potrivit legislatiei contabile in vigoare;
b) Beneficiaza de dreptul de a solicita Operatorului: accesul la datele cu caracter personal, rectificarea sau stergerea acestora, restrictionarea prelucrarii, dreptul de a va opune prelucrarii, precum si dreptul de a solicita portabilitatea datelor, toate aceste drepturi fiind explicate, pe scurt, mai jos;
c) Beneficiaza de dreptul de a-si retrage oricand consimtamantul, fara ca acest fapt sa afecteze legalitatea prelucrarii efectuate pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia, insa retragerea consimtantului poate avea drept consecinta imposibilitatea de inscriere sau de a participa efectiv la concurs, dupa caz;
d) Furnizarea de date cu carater personal efectuata in virtutea prezentului Concurs reprezinta o obligatie contractuala (contractul, in acest caz, fiind reprezentat de relatia dintre Organizator si participant ca urmare a inscrierii voluntare a acestuia la Concurs) participantul fiind obligat sa furnizeze datele personale intocmai pentru a putea participa la Concurs, dar si o obligatie legala, Organizatorul fiind obligat sa solicite date personale pentru a respecta obligatiile impuse de legislatie in vigoare (cum ar fi, dar fara a se limita la Codul Fiscal din 2015, Legea contabilitatii nr. 82/1991, O.G. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata). In cazul nerespectarii acestor obligatii contractuale si legale, persoanele doritoare nu se vor putea inscrie la concurs, iar odata inscrise, nu vor putea fi incluse in tragerea la sorti si nu vor putea beneficia de premiile puse in joc, de asemenea, Organizatorul va spus sanctiunilor contraventionale si/sau penale;
e) Au dreptul sa depuna plangere in fata Autoritatii Nationale Pentru Supravegherea si Protectia Datelor cu Caracter Personal (A.N.S.P.D.S.C.P.).
10.10. Mai jos sunt descrise, pe scurt, drepturile pe care GDPR le confera persoanelor vizate:
A. (1) Dreptul de acces la date: orice persoana vizata are dreptul de a obtine de la Operator confirmarea faptului ca datele care o privesc sunt sau nu sunt prelucrate de catre acesta. Obtinerea confirmarii se face in baza unei cereri scrise, datate si semnate, adresate Operatorului, trimise la adresa acestuia mentionata la Sectiunea 1 din Regulamentul Oficial.
In cazul in care datele personale ale persoanei vizate sunt prelucrate de catre Operator, persoana vizata are acces la urmatoarele informatii:
(a) scopurile prelucrării;
(b) categoriile de date cu caracter personal vizate;
(c) destinatarii sau categoriile de destinatari cărora datele cu caracter personal le-au fost sau urmează să le fie divulgate, în special destinatari din țări terțe sau organizații internaționale;
(d) acolo unde este posibil, perioada pentru care se preconizează că vor fi stocate datele cu caracter personal sau, dacă acest lucru nu este posibil, criteriile utilizate pentru a stabili această perioadă;
(e) existența dreptului de a solicita operatorului rectificarea sau ștergerea datelor cu caracter personal ori restricționarea prelucrării datelor cu caracter personal referitoare la persoana vizată sau a dreptului de a se opune prelucrării;
(f) dreptul de a depune o plângere în fața unei autorități de supraveghere;
(g) în cazul în care datele cu caracter personal nu sunt colectate de la persoana vizată, orice informații disponibile privind sursa acestora;
(h) existența unui proces decizional automatizat incluzând crearea de profiluri, menționat la articolul 22 alineatele (1) și (4) din GDPR, precum și, cel puțin în cazurile respective, informații pertinente privind logica utilizată și privind importanța și consecințele preconizate ale unei astfel de prelucrări pentru persoana vizată.
(2) În cazul în care datele cu caracter personal sunt transferate către o țară terță sau o organizație internațională, persoana vizată are dreptul să fie informată cu privire la garanțiile adecvate în temeiul articolului 46 din GDPR referitoare la transfer.
(3) Operatorul furnizează o copie a datelor cu caracter personal care fac obiectul prelucrării. Pentru orice alte copii solicitate de persoana vizată, operatorul poate percepe o taxă rezonabilă, bazată pe costurile administrative. În cazul în care persoana vizată introduce cererea în format electronic și cu excepția cazului în care persoana vizată solicită un alt format, informațiile sunt furnizate într-un format electronic utilizat în mod curent.
(4) Dreptul de a obține o copie menționată la alineatul (3) din GDPR nu aduce atingere drepturilor și libertăților altora. – art. 15 GDPR
B. Dreptul la rectificare: se refera la corectarea, fara intarzieri nejustificate, de catre Operator a datelor cu caracter personal inexacte care o privesc pe persoana vizata, acesata avand dreptul de a obtine rectificarea datelor. – art. 16 GDPR
C. Dreptul la stergerea datelor ("dreptul de a fi uitat"): dreptul de a solicita Operatorului stergerea datelor cu caracter personal, fara intarzieri nejustificate, in cazul in care se aplica unul dintre urmatoarele motive: acestea nu mai sunt necesare pentru indeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate sau prelucrate; retragerea consimtamantului si nu exista niciun alt temei juridic pentru prelucrare; opunerea prelucrarii si nu exista motive legitime care sa prevaleze; datele cu caracter personal au fost prelucrate ilegal; datele cu caracter personal trebuie sterse pentru respectarea unei obligatii legale; datele cu caracter personal au fost colectate in legatura cu oferirea de servicii ale societatii informationale. – art. 17 GDPR
D. Dreptul la restrictionarea prelucrarii: poate fi exercitat in cazul in care persoana contesta exactitatea datelor, pe o perioada care permite operatorului verificarea corectitudinii datelor; prelucrarea este ilegala, iar persoana se opune stergerii datelor cu caracter personal, solicitand in schimb restrictionarea; in cazul in care Operatorul nu mai are nevoie de datele cu caracter personal in scopul prelucrarii, dar persoana i le solicita pentru constatarea, exercitarea sau apararea unui drept in instanta; in cazul in care persoana s-a opus prelucrarii pentru intervalul de timp in care se verifica daca drepturile legitime ale operatorului prevaleaza asupra celor ale persoanei respective. – art. 18 GDPR
E. Obligatia de notificare privind rectificarea sau stergerea datelor cu caracter personal sau restrictionarea prelucrarii: Organizatorul comunica fiecarui destinatar caruia i-au fost divulgate datele cu caracter personal orice rectificare sau stergere a datelor sau restrictionare a prelucrarii, daca acest lucru se dovedeste a fi posibil si daca nu presupune eforturi disproportionate. – art. 19 GDPR
F. Dreptul la portabilitatea datelor: In cazul in care pe parcursul derularii concurs si a efectelor acesteia Organizatorul se schimba, persoana vizata are dreptul de a primi datele cu caracter personal care o privesc si pe care le-a transmis Organizatorului initial. Datele trebuie primite intr-un mod structurat, utilizat in mod curent si care poate fi citit automat si are dreptul de a transmite aceste date noului Organizator, fara obstacole din partea Organizatorului initial. – art. 20 GDPR
G. Dreptul de opozitie: In orice moment, persoana vizata are dreptul de a se opune, din motive legate de situatia speciala in care se afla, prelucrarii datelor care o privesc atunci cand prelucrarea este necesara in scopul intereselor legitime urmarite de Operator (art. 6 alin. (1) lit. f din GDPR). Astfel, Operatorul nu mai prelucreaza datele cu caracter personal, cu exceptia cazului in care Operatorul demonstreaza ca are in continuare motive legitime si imperioase care justifica prelucrarea si care prevaleaza asupra intereselor, drepturilor si libertatilor persoanei vizate sau ca scopul este constatatrea, exercitarea sau apararea unui drept in instanta.
Atunci cand prelucrarea datelor cu caracter personal are drept scop marketingul direct, persoana vizata are dreptul de a se opune in orice moment prelucrarii in acest scop a datelor cu caracter personal care o privesc, inclusiv crearii de profiluri, in masura in care este legata de marketingul direct respectiv. – art. 21 GDPR
H. Procesul decizional individual automatizat, inclusiv crearea de profiluri: Persoana vizata are dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automata, inclusiv crearea de profiluri, care produce efecte juridice care o privesc sau o afecteaza in mod similar intr-o masura semnificativa. Cele mentionare anterior nu se aplica daca prelucrarea automata este necesara incheierii sau executarii unui contract cu Organizatorul, daca Organizatorul are o autorizatie in acest sens si daca persoana vizata si-a dat consimtamantul in mod explicit. – art. 22 GDPR
10.11. Toate drepturile enumerate mai sus se exercita prin transmiterea unei cereri scrise, datate si semnate, la sediul Organizatorului, mentionat in preambul, cat si la adresa de e-mail dpo_romania@ceetrus.com.
10.12. Orice persoana vizata are dreptul sa inainteze plangeri catre Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal (cu sediul in Bucuresti, sector 1, Bdul. Gral Gheorghe Magheru nr. 28-30, cod postal 010336, www.dataprotection.ro), in cazul in care drepturile enumerate mai sus i-au fost incalcate sau a suferit vreun prejudiciu ca urmare a prelucrarii ilicite a datelor cu caracter personal.
SECŢIUNEA 11. ÎNCETAREA CONCURSULUI
11.1. Prezentul concurs poate inceta in cazul aparitiei unui eveniment ce constituie forta majora/caz fortuit conform legislatiei in vigoare sau in cazul schimbarii cadrului legislativ astfel incat organizarea si desfasurarea concursului sa presupuna marirea bugetului alocat acestui proiect.
11.2. Daca o situatie de forta majora/caz fortuit, inclusiv imposibilitatea Organizatorului sau a Agentiei din motive independente de vointa lor, împiedica sau întârzie total sau partial executarea Regulamentului Oficial si continuarea concursului, Organizatorul si/sau Agentia vor fi exonerati de raspunderea privind îndeplinirea obligatiilor sale pentru perioada în care aceasta îndeplinire va fi împiedicata sau întârziata, conform art. 1.351 din Codul Civil. Organizatorul, daca invoca forta majora/cazul fortuit, este obligat sa comunice participantilor concursului, în termen de 5 zile lucratoare de la aparitia cazului de forta majora, existenta acestuia.
SECŢIUNEA 12. CLAUZE DIVERSE
12.1. Dreptul de proprietate asupra premiului apartine in exclusivitate castigatorului care indeplineste conditiile impuse de Regulament. Organizatorul sau Agentia nu isi asuma raspunderea pentru eventualele dispute legate de datele transmise pe pagina de Facebook ale Centrului Comercial Auchan Craiovita , enumerat in sectiunea 2.
12.2. Organizatorul este absolvit de orice raspundere pentru toate prejudiciile suferite de catre castigator si/sau de catre persoanele care il reprezinta legal in legatura cu premiul castigat, cu exceptia raspunderii care poate fi angajata conform legii aplicabile referitoare la protectia clientilor din Centrul Comercial Auchan Craiovita.
Organizator,
CEETRUS Romania S.R.L ,
prin S.C. Touch Communications S.R.L.